Serafinsky Serafinsky
136
BLOG

Mieciek :postanowienia noworoczne

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Ojciec do Miećka :

-  Synu , kiedy dorośniesz , chciałbym abyś był dżentelmenem .

Mieciek :

-  Nie chcę być dżentelmenem . Chcę być tylko taki , jak ty .

 

 

Mieciek w towarzystwie innego malca .

Chłopaki stoją stoją pod kościołem w Sylwestra.

Mieciek mówi :

  - Patrz , stary, jaki za chwilę będzie czad .

I biegnie do Pana Młodego , rycząc donośnie 

- Tato, tatuśku !

 

 

Mieciek , już  bardziej dorosły , do tow. małżonki :

- Kochanie , rzeczywiście świetny ten kisiel zrobiłaś .

- To nie kisiel , to chłodnik !

Mieciek :

- Zaintrygowałaś mnie . Może w takim razie zrobisz ten  kisiel ?

 

 

Wraca pijany Mieciek do domu , a tam w drzwiach żona z wałkiem i teściowa z patelnią.

- Idźcie , spać  ! Nie jestem głodny .

 

 

Sylwestrowy wieczór. Ktoś dzwoni do drzwi. Kobieta otwiera i serce skoczyło jej do gardła. To jej mąż,  Mieciek . Ledwo go poznała! Ostatni raz widzieli się, kiedy ich synek - dziś prawie dorosły - szedł do przedszkola...


- Cześć - mówi Mieciek

 

.
- Cześć? - pyta kobieta. - Piętnaście lat temu wyszedłeś z domu po papierosy, teraz wracasz i tyle masz mi do powiedzenia?


- O rany, masz rację! Papierosy!  Czekaj, zaraz wracam.

___________________________________________________________

 

Wiecie , kac to przeżytek .  Warto  tak dla posylwestroooowej zdrowotności , parę następnych dowcipów opowiedzieć niżej , w komentarzach.  ZAPRASZAM  serdecznie, w Mieczysława.

 

Serafinsky / Adam Kadmon

 

 

 

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości