Serafinsky Serafinsky
110
BLOG

Tak jest : Io Saturnalia !

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Tu , w tym blogu Saturnalia trwają cały  Boży rok .

Fakt : historia publiczna  notowana od 1989 roku , sumiennie mnie w tym poglądzie  utwierdzała          i w końcu -  utwierdziła..

 

                                     POŚMIEJMY SIĘ : ŚMIECH JEST ZDROWONOŚNY.

 

                                __________________________________________

 

Profesor na egzaminie :

- Mam dwa pytania : jak ja się nazywam i z czego jest ten egzamin ?

Studenci do  siebie :

- Cholera ! A gadali , że z niego jest spoko-luzak !

 

                                
                                *  *  *  *  *

 

Czwarta rano , żona wita mocno   

"rozluźnionego " męża  :

-  CZŁOWIEKU , BRAK MI normalnie SŁÓW  !!

-  I chwała  Bogu ! 

 

                            *  *  *  *  *

 

- Halinko , pamiętasz jacy byliśmy szczęśliwi  dziesięć lat temu ?

- Ależ Bolek  , dziesięć lat temu nie znaliśmy się wcale !

- No właśnie Halinko , no właśnie ...

 

                           *  *  *  *  *

 

U doktora.

 - Ma pan duży problem z alkoholem ?

- Nieee . Mam prywatny destylator.

 

                       *  *  *  *  *         

 

-  KOCHANIE ,  a zjesz jszcze kotlecika ?

-  Oczywiście skarbie  , tak się starałem ...

- Jak to ?!  Przecież to wszystko JA zrobiłam !

- Tak się starałem , gdy wybierałem sobie... żonę

 

                    *  *  *  *  *

 

-  Słyszałem , że nauczyłeś swą żonkę grać w pokera ?

- No , to był super-pomysł !  Wczoraj wygrałem od niej połowę mojej pensji .

 

                      *  *  *  *  *    

 

 - HALLO , czy to telefon zaufania dla  kobiet ?

- TAK

-  Proszę mi powiedzieć : sprzęgło z lewej  strony , czy prawej jest ?

 

                                   ______________________

    Teraz na WAS  kolej , moi mili Czytacze.  Jest miejsca do cholery - lekko poniżej .   

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości