Serafinsky Serafinsky
588
BLOG

Jolka wpadła !

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Spoko wodza,  cny odwiedzaczu tego zapomnianego przez ludzkość bloga. Wpadła bowiem do nas, w Dolinę Parsęty , ze swoich mazowieckich dziedzin.

   Ale ja nie o tym.  Przybyła w parze z Henrykiem , a ten , to ktoś absolutnie unikatowy człek. Wyobraź sobie : były pilot doświadczalny , emerytowany  pilot liniowy , autor poczytnej książki z zakresu awiacji i opowieści o skrzydlatych ludziach , dla mnie znakomitość , godna najbliższej znajomości.  W dodatku - sąsiad  z sąsiedniej gminy , mieszkaniec  nabrzeża jeziora, w którym  dawno , dawno temu , bardzo  z jejmością Kadmonową , lubiliśmy zażywać plażowych kąpieli.

       Ha !  Wygląda mi na to , że będziem mieć PARĘ  przefajnych sąsiadów , albowiem imć-Henryk bardzo serio i na temat , na Jolę zawziął się i... oby obojgu im sprzyjało Niebo , wszelkie okoliczności , w szczęściu , słodyczy i co tu kryć  , w miłości bez kordonów i granic.

 

                     Czemu , niczym rzep , uczepiłem się Joleńki ?  Ano dlatego ,że ona jest naszą blogerką od lat całkiem wielu , zatem życzmy jej i  Henrykowi wszelkiej pomyślności ; się im należy  ; fajni , mili oboje są , że wskazaniem na potężny plus.  Sursum corda !

 

        Ps : gdześ około  wczesnej wieczerzy  ,Kadmon udostępni 29 Witrynę Poetów. Dziś ,                  w niedzielę.

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości