Serafinsky Serafinsky
356
BLOG

Zadzwonił telefon i ...

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 8

... ktoś , kogo znam  od połowy lat 70-tych i bardzo cenię  z wielu względów , 

 powiedział :

-  Wiesz , niezleżnie od treści i wydźwięku kolejno odczytywanych tekstów twojej HOLY ISLAND , zwraca uwagę jej klimat. To jest ksiązka o samotności i o walce z nią. Jak sobie z tym radzisz ? -

               Odrzekłem , że pewnie winien jest dobrze pomyślany , wiarygodny podmiot poetycki.

Bo cóż miałem powiedzieć , pamiętając jak dobrze oboje znany się i szanujemy.

                Co odpowiedzieć czytelnikowi ,który jak żaden zna autora i możliwości jego osobistych bajerów ?

             Większość dorosłego życia spędziłem na dowodzeniu tego , jaki ze mnie  fajny ekstrawertyk. A tu jakoś trzeba przyznać się do starannie skrywanej , introwertycznej natury.

 Co robić  ?  Swoje ,czy grać dalej ?

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura