Serafinsky Serafinsky
348
BLOG

Skaza

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 20

 

SKAZA *

____________

Powiedz, czy będziesz

skazą w mojej biografii ,

ewenementem ,

omyłką , niefartem

kpiną , wspmnieniem

przypadkowej

groteski ,

czy jednak oparciem

pamięci o mnie

u innych.

Powiedz , odrzeknij.

Nie kombinuj ,

nie kłam.

_____________________________

 

Bo jak to jest : mam chrześcijańskim obrządkiem nadstawiać drugi policzek , kiedy puchnie

pierwszy ?

 

 

 

 

Człowiek jest tylko człowiekiem.  Może na chwilę powinien zapomnieć o miłości bliźniego 

w ten czas tak bardzo niepewny ?

 

 

     

 

I   zrewanżować się adekwatnie ?

 

Przywalić , a dopiero pisać sobie samemu usprawiedliwienie.

 

Wiarygodne. W końcu chamstwo  to chamstwo.

 

Cholera : świat  kończy się ,czas umierać !

 

                               Serafinsky / A. Kadmon

 

 

 

              * Z tomu HOLY ISLAND ; ukaże  się w listopadzie br.

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura