Serafinsky Serafinsky
272
BLOG

PIEŚŃ XXI-wieczna , jakkolwiek miłosna

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 18

Duchu Poezji tych czasów, tych dni , ty też nad poziomy wylatuj.

Pozwól mi tyko  na szybkie obejście tych trzech linków zaległych i ....

 

Widzę , jak rośniesz , drzewo. Jak z rachitycznej sadzonki,

wznosisz się  w górę, ku niebu. Jak pod czyjąś dłonią,

pierwszy pąk , pierwszy kwiat, pierwszy cień i owoc.

Brzęczenie pszczelich obietnic.

Widzę też , jak pochylają cię przeciągi , wiatry, jak mimo nich

mężniejesz , mocarne.

By niedługo stać się zwyczajnym  próchnem.  Aż czyjaś życzliwość 

zetnie , przemieniając w szczapy. Sycące płomień.


Pozostaje wspomnienie korony zielonej , wzrostu , magii

i piękna.

 

A zatem , także i ty , nieustanna moja Muzo,

ty też odrzuciłaś mnie niczym wodę

z kiszonej kapusty.

 

( Tylko proszę  się nie śmiać.To tekst prawie świetny  i ... z kluczem )

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura