Serafinsky Serafinsky
675
BLOG

Za dziób Kaczora i do bajora , czyli żałosne...

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 13

... skutki współżycia  z mrówką.

Z opinii moich b. nielicznych Kumpli i Kumpelek ( salonowych , które pozdrawiam serdecznie ) wynika , Szanowna Administracjo  ,że nie jest istotne co się tu pisze, tylko jak  tytułami buduje wzmożoną ciekawość.    W ich rozumieniu , powinienem  zwiększyć uwagę własną na budowaniu tytułu notki ,a potem to już mogę sobie malować tasiemce małych ,czarnych mróweczek , z których składa się dowolnie nieważna notencja.

   Jest wielce możliwe, że ten pogląd ma TU swe umocowanie, ale  - być może nie. Sprawdzamy.

A co z tą mrówką ? To stary dowcip jest, o czym informuję z góry. Przytoczę go z pamięci w ramach dowcipnego     charakteru tego bloga, który lubo ostatnio - nieco posmutniał.

W pewnej parafii akcja spowiedzi była sobie. Proboszcz siedzący w konfesjonale , z  coraz większym zdumieniem  i  zażenowaniem wysłuchiwał  poufnych informacji  od wielu panów.

- Czy to już wszystkie twe grzechy mój synu ?

- Nie  , jest jeszcze jeden ,ale  wstydzę się wyznać.

- Najwyższemu wyznajesz, mów !

- Otóż, proszę księdza... ja współżyłem z  MRÓWKĄ .

-  Matuniu najświętsza !  Z kim ?

- z MRÓWKĄ.  Ale bardzo tego żałuję.

      Potrafisz sobie wyobrazić, co czuł biedny farorz , gdy spowiedzi w ten sam deseń usłyszał od 22 facetów ,           w tylko jeden wieczór ?  A to było przed drugim dniem wyznań. Identycznych ..

W niedzielę , przy pełnej świątyni , ksiądz w kazaniu zagrzmiał, pełen wzburzenia :

- Jakieś wyuzdane szaleństwo dopadło naszych męskich parafian ! To wręcz nie do pomyślenia , aby aż tak wielu z was popadło w szpony grzechu zdrady i rozpusty. Tu , z przodu , widzę tylko jednego poczciwego męża ,           o którym mogę powiedzieć : ten-ci jest czysty.  Wstań bracie i powiedz , jak się nazywasz, by chwała spłynęła na ciebie.-

- Ja ?!  Przecież znają mnie tu  WSZYSCY !  Mrufka jestem ! -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości