Serafinsky Serafinsky
187
BLOG

Tak czy siak , pomysłów brak.

Serafinsky Serafinsky Polityka Obserwuj notkę 0

 Z panią Kadmonową mamy szwagra Stefulka , męża najmłodszej siostry - mojej właścicielki. On-że , ostatniego piątku , kompletnie mnie zaskoczył.Przyszedł-był do mnie , na pracowity mój posterunek, butelkę piwa wręczył, zdrowia pożyczył , z zaznaczeniem ,abym sobie tego browara wypił – ma się rozumieć, po robocie. Kompletnie zbaraniałem ! On ? Apostoł jehowickiego wzmożenia ? Zaskoczony , spojrzałem na pracownicę , a ona, uświadomiona ,rzekła mi :

– To gest radosnego wyzwolenia ! Kobieta ponownie wybyła mu na arbeit do Livorno.-
- Aaa , baba z wozu , koniom lżej ? – zajarzyłem.

Tak cudnie nie ma jednak , po publicznej prezentacji ekipy pani Kopacz.
Jeśli zawierzyć teorii spiskowej , byliśmy świadkami występu po tym , jak ktoś nieżyczliwy , dolał premierzycy blekotu do kawy. Było , nie było – pisz pan , że było. Kobiecina wygłup dała totalny , myliła nazwiska i przydział funkcji , prezentacji dokonując na poziomie przedstawiania członków rodziny ,u ciotki na imieninach.Zamiast kompetencji, pokazując czułość , zaufanie i wielgaśną sympatię.Co tu kryć, odwaliła pani show , godny popisu pewnego skaczącego po korytarzach sejmowych onegdaj , b. posła PSL-u , całuśnie odliczającego autoimaginację.
Najdelikatniej , jak można , mówmy o występie pani Ewy , jak o nieporozumieniu , klapie i tandecie jednej.
Gdzie są kompetencje, gdzie jest dorobek, gdzie praktyka godna stanowisk rządowych ?
Głowę zwiesił na to wszystko widz oniemiały , jak my wszyscy.Totalna żenada w dziesiątku uśmiechów ; tego cofnąć się nie da !

Ma Prezes uparty, rząd polski ,techniczny , jakiego nie wymarzył.
EHEU !
Rząd specjalistów ,w wielu dziedzinach och-ach , ignorancji.

Gdzie Projekt Polska ? W d…
Gdzie myśl o bezpieczeństwie zewnętrznym ? W d…
Kaj są priorytety ? W d…
Co z budżetem, z gwarancją socjalu, pozwalającą rzeszy na dożycie bez stressu , bez wstydu ? W d… , w d… , w d… !

Taką mamy premier, z tuskowego wyjętą , melonika.

Jedzie premierzyca,
lejce krzepko trzyma,
a wóz na pochyłej,
koni przed nim
ni ma.
Nie ważne, jak jedzie,
ważne że do przodu .
Co z tego wyniknie ?
Ano , kupa smrodu !

 

 

Wszystkiego naj , Excelencjo ; z poprawką
na wszelki wypadek.

 

Potwierdza się zawołanie w tym blogu:                                                                                  Io Saturnalia !  Przez okrągły rok !

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka