Serafinsky Serafinsky
264
BLOG

Słów parę w mało ważnej Sprawie

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 Ja jestem  Adam Kadmon , legalny chędożnik czarownicy Lilith. Prehistoryczna mimoza , zapewne z rodzaju gigantów (olbrzymów ) , o których mimochodem wspomina Pismo. Tako rzecze Gnoza, tak samo Kabała.                Kabalistą, w sensie formalnym , może zostać żonaty mąż , w wieku balzakowskim, znaczy - powyżej 30-tki.              Kabalistyka jest nauką , posiada  własny instytut, gdzie mozolnie , po literze litera , uczeni ludzie, posiadający  siódmy stopień wtajemniczenia , odkrywają tajemne przesłanie Księgi , opisujące prawdziwy początek  i koniec.Dzieje świata.   Czyż nie powiedziano : jam jest Alfa i Omega  ?

                                 ..........................                       ...............................

 

 

Jestem bloger Adam Kadmon , a to BYŁ blog W. Kadmonowej. Mojej żony. Na drugie, ani na trzecie  - nie ma ona Lilith, ani  też Ewa.  Jej imię W. , na drugie Krystyna. Kto zna nasze prawdziwe imiona, ten może mieć nad nami władzę. Nawet  absolutną. Dlatego imiona  imperatorów Japonii , te prawdziwe, ujawniane są dopiero po ich śmierci. Wtedy oznaczają także nazwę  epoki politycznej.  Jestem niedzielnym monarchistą - niedzielnie, niegroznym. W dodatku ktoś ukradł mi  "Z" kreseczką , z klawiatury kompa. Nic to.

W tej ekumenie pojawiłem się 1/06/2008 r. Założyłem dwa LC : ABSURDALNY LECHISTAN i  AGENDĘ ROJALISTÓW.   Przekazałem je - chyba jeszcze w tym roku - dobrej Przyjacółce , znanej pod nickiem  DIVINA  RUSTICA ( dawniej Wiejska Babka ) Szczery mam sentyment i morze sympatii do owej  Blogerki.

Małżonka moja dała sobie siana , z rozbawianiem Salonu, miejsca ponurego , w którym śmiech i dowcip sprzedają się podle. Ten blog ,  w tym tygodniu jeszcze , nazywał się przecież - AKADEMIA HUMORU S-24.

BYT  SKOŃCZONY JEGO ,  z rytmem wypowiedzi , dalej sobie idę.

Jestem Adam Kadmon , bloger sprawnie  zwinęty osobistą decyzją Omniwłaścicielki 25/05/2014. Nie  poraz     pierwszy.. Pewnie , długotrwale.

                                   ...............................                   ..............................

 

SATURNALIA są świętem , które w Rzymie miało ,swoje miejsce szczególne. Saturn, bóg potężny , był także wielkim bóstwem plonów. Bogiem pełnego , sytego , rzymskiego kałduna. Panteon Miasta, w  dużej mierze,  posiedli Rzymianie , po Rzymie królewskim. Rzymie władców , przecież wiesz  -   etruskich.

Io ,Saturnalia ! , było  tym okrzykiem , którym witano ruchome ,święto sytości. Po wiekach , wchłonięte tradycją Bożego  Narodzenia i ... krótkiego karnawału mieszkańców  Wiecznego Miasta. Na kilka  dni , stawał się wtedy niewolnik panem pana swego. Do stołu zapraszał ,  igrał mu na nosie , przez parę chwil , być mógł nawet cezarem. Wyobraz sobie święto niewolników i nędznego plebsu , w dworach patrycjuszy. 

Io , Saturnalia - oznaczały wolność , labę ciemiężonym , wywyższenie sługi. Na kilka dni ,opitych winem.                BONUM VINUM FORUMIANUM !

Io , Saturnalia , baby - w miejscu                                                                                                                                              sobiepańskiej cenzury.

........................................                  .....................................

 

Jedna Divina Rustica wdzięczność mą posiadła ,                                                                                                                upominając o  uwolnienie Kadmona ;                                                                                                                               na swoim jedwabiu poznała , jak się                                                                                                                                     jest zwiniętym.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości