Serafinsky Serafinsky
593
BLOG

Akademia Humoru : standardowy Donaldinho

Serafinsky Serafinsky Polityka Obserwuj notkę 28

 Ja prosta baba jestem , w wieku silnie hyper-postbalzakowskim, czyli - już dość dawno po 30-tce. Siedzę.                   Bo siedząc myśli się lepiej, niż stojąc, zaś na leżąco to mam tylko durne myśli. Ale mam ! Jeszcze !           W tym kontekście myśli mi się o tym, czy w dalekiej  LIMIE , myślą o unieważnieniu nadania orderu SŁOŃCA PERU pewnemu gościowi , w związku z jego dokonaniami na tubylczej niwie.

              Wiedzą , o jakiej niwie mowa ?  Wiedziałam, że wiedzą .

Są więc pytania wymagające odpowiedzi , bo takie  niebanalnie oczywiste :                                                                                                                -  czy istnieją standardy i normy obyczajowe w polityce, zapisane dyrektywami  U E ?                                                                -  czy z uwagi na powyżej, można Tuskolandowi zawiesić członkostwo         w  Eurokołchozie, albowiem nie da się dłużej ignorować faktu, że znacznie dziś bliżej omawianemu krajowi do Białorusi , a jeśli nic nie zrobimy, to będzie  jeszcze bliżej ?                                                                                                                                                                 -  Poznać szefa rządu tego , po nadęciu jego ; jak balon-próżniak wygląda.     Jeśli nakłuć to-to w wiadome miejsce, zaliż spadnie , a wraz z nim smród ekipy jego, którym się napompował ?

 

             TERAZ W TYM MIEJSCU ZDECYDOWANIE POWAŻNIEJ .

                                                                             Z LIŚCIA

SZANOWNI PAŃSTWO , lojalnie ostrzegam : nadciąga JKM z SIARCZYSTYM liściem. Amatorów tego typu atrakcji zapraszam do zapisywania się na listę oczekujących.Zainteresowanym gwarantuje się usługę foto-upamiętniającą. Byłym członkom byłych stronnictw nieprzyjaznych Nowej Prawicy – 30% upustu                  + stosowna ramka. Plastikowa.
   Miłego weekendu.

            Z pewnym zainteresowaniem zapoznałam się  z opiniami            znawców tematu , mających pojęcie o duchu i literze kodeksu honorowego BOZIEWICZA.Tacy jeszcze są.                                                           Otóż twierdzą oni, że politycy nie podlegają honorowym przepisom, notorycznie rozmijając się z perłą charakteru, jaką                                                                                                              honor jest. 

 

 

 

 

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka